Click

Září 2009

Pro všechny kdo sledují postup přináším alespoň krátký přehled toho co se událo v září. Vzhledem k různým okolnostem nebylo tolik času se auto věnovat a občasné víkendové směny přeci jen nepřinášejí tolik času se autu věnovat.
Pokračujeme tedy opravou levého nosníku.
Jak jsem již zmínil, levý nosník byl v trochu lepším stavu, navíc byl komplikovaně tvarován a tak nezbylo než postupně vyvařit poškozené části. Obligátně byl celý prostor opískován včetně dutiny torzní skříně a začali jsme s opravou.

Vyvařená část kde je uchycen posilovač řízení. Vytvaroval jsem z 2,5 mm plechu prostřední část. Ohýbal jsem podle dřevěné šablony abych trefil správnou výšku...
Zde je pohled na kompletně vvařenou tlumičovou šachtu a navařený nový prostřední kus nosníku. Ještě jeden pohled z druhé strany.
Pro to aby byla zaručen pevnost nosníku. Nechal s jsem ohnout vnitřní výztuhu. Zde ji vidíte na míst včetně přesně vyvrtaných děr a trubek provedení šroubu posilovače. I zde bylo třeba opravit výztuhu tlumičové šachty.
Zde je vše na místě. Zbývá rozměřit a nechat vyřezat vnější krycí plech nosníku a i tato strana bude hotová. Na obrušování svaru ve špatně přístupných místech jsem objevil mini lamelový disk - docela vychytávka.
Ještě jsem opravil příčnou vzpěr na které je uchycen motor - to jen aby mi to za jízdy neuletělo :-) Mezi přeplátovanými plechy rzi vyloženě dařilo a jen vrstva rzi zde dosahovala několik mm. Přeplátování jsme odvrtali rez odstranil a vypískovali. Nejhorší místa vyztužili a opravili novým plechem.